Operation.

Nu har jag opererat mina knogar.Operationen gick som smort och jag gör allt med höger hand. Jag mådde inte ett dugg illa häller efter nerkosen.Oturlig nog så fick jag inte säga hejdå till min läkare. an som gör mig så snygg i mina händer.;)Roliga var att jag kände 4 sycken som var på min avdelningssal.Det var nästan bara kul att operera sig.Läkaren sprutade in botox i höger hand och jag gör mycket saker som inte jag kund förrut innan jag fick botox.
Livet rullar på som vanligt.Jag har fått ett nytt assistentbolag som verkar vara ett kanon bolag.Men vi får se vad som väntar när "smekmånaden" har gått.*hihi*
Ett stort tack till den som har skapat sugrör,för jag KAN suga jag.Tro mig!*hihi*
 Idag ska jag bara mysa igenom dagen. Lyssna på cd-boken,se på tv med mat,te och fika.Tjock och fet ska man bli.Som en julegris på ungefär.

Det är inge snö, bara +grader.
Jag VILL ha snö.
Massor av SNÖ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0